Positieve en negatieve incidenten - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Donna Romy Kim Youri Hendriksen - WaarBenJij.nu Positieve en negatieve incidenten - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Donna Romy Kim Youri Hendriksen - WaarBenJij.nu

Positieve en negatieve incidenten

Door: drky

Blijf op de hoogte en volg Donna Romy Kim Youri

24 Mei 2011 | Nederland, Doetinchem

Positieve en negatieve incidenten
Duitsland
Positief : Het kasteel waar we heen zijn geweest was heel mooi, we hadden nog nooit zo’n mooi kasteel gezien!
Negatief : We konden het juiste perron niet vinden en dat bezorgde veel stress, gelukkig kwamen we er uit door het te vragen bij de informatiebalie.

Italië
Postief : het eten was heel lekker, want wij houden van pizza’s en pasta’s!
Negatief : We konden de taal niet spreken en dat was soms wel lastig.

Frankrijk
Positief : we zijn naar mooie bezienswaardigheden geweest en dat was heel interessant.
Negatief : In ons hotel was het eten niet vers, toen we een klacht indiende werd er wat aangedaan

Spanje
Positief : We zijn voor het eerst naar het Barcelona stadion geweest, en dat was zo groot!
Negatief : We hadden onze trein naar Spanje gemist, gelukkig konden we dezelfde dag nog met een andere trein naar Spanje.

Portugal
Positief : Het weer was heel mooi!Negatief : Tijdens ons verblijf is onze slaapkamer geen een keer schoongemaakt!

Engeland
Positief : De mensen waren heel aardig tegen ons, we konden de taal ook goed spreken.
Negatief : Alles was heel duur!