Brief Meneer Enink - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donna Romy Kim Youri Hendriksen - WaarBenJij.nu Brief Meneer Enink - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donna Romy Kim Youri Hendriksen - WaarBenJij.nu

Brief Meneer Enink

Door: drky

Blijf op de hoogte en volg Donna Romy Kim Youri

24 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Beste Meneer Enink,

We hebben het hier heel gezellig, we zijn nu in Engeland en zijn gister naar het New Castle stadion geweest. Het was heel mooi en ook heel interessant. Er waren zelfs nog spelers aan het trainen! Het eten is hier ook heel erg lekker, maar alles is hier wel heel erg duur. We blijven hier nog een paar daagjes dus we kunnen nog van alles zien! Morgen gaan we naar Londen en dan gaan we de Big Ben bekijken en natuurlijk nog in de London Eye zitten. Onze Vakantie is egt al super leuk en we gaan ook nog bij de oma van Kim slapen. Dat word ook heel gezellig want die is heel erg aardig en daar zullen we het goed hebben. We sturen u gauw weer een berichtje en tot naar onze vakantie!
Groetjes: Romy, Donna, Kim en Youri.